16-11-2017 ochtend - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van thijmen geerards - WaarBenJij.nu 16-11-2017 ochtend - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van thijmen geerards - WaarBenJij.nu

16-11-2017 ochtend

Door: thijmen

Blijf op de hoogte en volg thijmen

16 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

we kregen in de ochtend een les van de wereldberoemde bokster johnny Nelson. hij vertelde vooral over hoe hij een bokser is geworden en hoe hij wereldkampioen is geworden. hij vertelde vooral dat het vooral te maken heft in je hoofd. in je hoofd moet je mentaal worden en weten wat je wil. je moet geloven in jezelf en hard werken om de beste te willen zijn. hij zegt zelf iedereen kan ene kampioen zijn. hij gaf paar voorbeelden door mensen te laten praten en het publiek volop op hem te reageren. zodat diegene die voor de groep staat mentaal en sterk in de voeten staat. hij wilt je laten zien dat je alles kan bereiken en alles kan doen alleen als je er vol voor gaat. na zijn verhaal konden wij wat vragen stellen en na de vragen gaven we hem een applaus en konden we met hem op de foto